ایپسوم متن ساختگی با تولیحرکت شرکت زغالسنگ کرمان به سوی افزایش بهره‌وری
| ۱۴۰۱ مرداد ۱۰:۴۵ صبح
اشتراک گذاری:

جلسه تولید شرکت زغالسنگ کرمان با حضور محسن شریفی مدیر عامل و جمعی از مدیران معادن و ستاد شرکت با محوریت کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدا شریفی ضمن یاد آوری هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی افزود، از آنجا که عظیم ترین حوادث در دل کوچک ترین بی احتیاطی ها نهفته است ، ما باید نهایت دقت را در انجام کارها داشته باشیم  و از تجهیزات موجود حفاظت کرده و به خوبی از آن ها استفاده کنیم.

ایشان ضمن تقدیر از ایثار و همت تلاشگران ایمنی و نجات شرکت گفت: فعالیت در حوزه بهره برداری باعث شده در هنگام بروز حوادث و مراحل کنترل و مهار آن ها درکنار این تلاشگران باشم و حس مشترکی نسبت به عملیات مربوطه داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه با اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی در معادن، و استفاده از پتانسیل های موجود هزینه های جاری شرکت مدیریت و کاهش می یابد، بر لزوم تشكيل جلسات فني جهت افزايش  توليد تاکید کرد و گفت: انشالله با برنامه ریزی مناسب زمینه بالابردن تولید و افزایش برداشت ازمعادن فراهم خواهد آمد.

شریفی ایجاد بستر مناسب تولید، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و رفع چالش های منابع انسانی را از اولویت ها و تصمیم سازی و تصمیم گیری را یکی از وظایف اصلی این شرکت دانست و همچنین تولید اقتصادی و با ارزش افزوده بالا را از استراتژی های مهم بیان نمود تا سود آوری بیشتری حاصل گردد.

وی گفت : با تبین برنامه های راهبردی که در جلسات تولید اتخاذ خواهد شد به اهداف بزرگتری که همان بهره وری بیشتر و نظام کاهش هزینه است دست پیدا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری:
مطالب و اخبار مرتبط